nuffnang ads

Rabu, 1 Jun 2011

MASIH KAH KAU INGAT...


Waktu ini kekuatan ku hilang..
aku munkin di anggap malang
Masih kah kau ingat anak ku
betapa kau lena di pelukan ku...

Waktu tangan aku terketar
nasi jatuh dan dan wajah kau merah terbakar..
masih kah kau ingat anak ku
di kala aku bersabar menyuap mu?

Waktu aku sukar berjalan
waktu aku di biar bersaorangan
Masih ingatkah anak ku
betapa aku selalu memegang tangan mu..

Waktu aku di anggap bosan
setiap kata tidak berkesan
masih ingatkah anak ku
bila aku rajin melayan mulut petah mu dulu?

Waktu aku dalam nyanyuk terlupa
lalu membuang najis merata
engkau mudah rasa murka
Masih ingatkah anak ku
tangan yg pernah menyentuh kekotoran mu
yang ku buat dengan tidak jemu
atas nama tugas ku..

Waktu aku pula memerlu tangan
waktu itu aku di hantar ke rumah sri kenangan
Adil kah ini anak ku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan